Idi na tekst

Pregled neizmirenih obaveza

Pregled neizmirenih obaveza pruža uvid u sve podnete neizmirene obaveze, relevantne za prijavljenog korisnika i njegovu korisničku ulogu, odnosno za tip matične organizacije kojoj korisnik pripada.

Aplikativna ovlašćenja

Funkcionalnost pregleda neizmirenih obaveza omogućena je isključivo korisnicima sa poslovnim ovlašćenjem

  • pregled neizmirene obaveze
  • pregled svih neizmirenih obaveza

Korisnici sa povišenim poslovnim ovlašćenjima su u mogućnosti da ostvare uvid u neizmirene obaveze svih korisnika.

Grupni pregled

Nakon odabira opcije Neizmirene obaveze na bočnom meniju aplikacije, na glavnom ekranu pregleda biće prikazan tabelarni pregled svih podnetih neizmirenih obaveza za prijavljenog korisnika.

Tabela neizmirenih obaveza
Tabela neizmirenih obaveza

Pored standardnih funkcionalnosti filtriranja i uređivanja tabelarnog pregleda, korisniku je u svakom trenutku omogućen izvoz podataka u neki od dostupnih formata.

Detalji neizmirene obaveze

Odabirom pojedinačne stavke na tabelarnom pregledu, korisnik se preusmerava na pregled svih detalja navedene neizmirene obaveze.

Ekran za pregled je jasno podeljen u dve sekcije,

  1. Panel osnovnih podataka neizmirene obaveze,
  2. Panel sa karticom za tabelarni pregled svih stavki neizmirene obaveze.

Pregled detalja neizmirene obaveze, pored osnovnih meta-informacija o korisniku, uključuje i pregled istorije promena sa svim relevantnim forenzičkim parametrima.

Zaglavlje pregleda pojedinačne neizmirene obaveze jasno ukazuje na trenutni status i dostupne operacije nad neizmirenom obavezom u odnosu na navedeni status.

Pregled detalja neizmirene obaveze
Pregled detalja neizmirene obaveze

Uvid u detaljan pregled pojedinačne stavke neizmirene obaveze, omogućen je odabirom odgovarajućeg reda tabelarnog pregleda od interesa na donjoj sekciji ekrana.

Stavke neizmirene obaveze
Stavke neizmirene obaveze
Pregled stavke neizmirene obaveze
Pregled stavke neizmirene obaveze

Status neizmirene obaveye predstavlja korak u životnom ciklusu, koji nedvosmisleno ukazuje na neophodne operacije koje je neophodno sprovesti kako bi se uspešno sprovela procedura evaluacije.

Dostupni statusi su:

  • U toku - Obaveza je kreirana od strane korisnika,
  • Otkazan - Obaveza je otkazana od strane korisnika,
  • Poslat na odobrenje - Obaveza je poslata na reviziju i odobravanje korisniku MFIN,
  • Odobren - Obavezu je revidirao i odobrio korisnik MFIN,
  • Odbijen - Obavezu je revidirao i odbio korisnik MFIN,
  • Automatski odbijen - Obaveza nije obrađena od strane korisnik MFIN u sistemski-definisanom vremenskom roku,
  • Poslat na korekciju - Obavezu je revidirao korisnik MFIN i vratio ju je lokalnom korisniku kako bi izvršio neophodne korekcije

U zavisnosti od korisničke uloge kao i ovlašćenja korisnika, poslovna pravila koja se primenjuju prilikom provera i promena statusa omogućavaju da se neizmirena obaveza:

  • Izmeni - ukoliko je neizmirena obaveza u statusu U toku ili Poslat na korekciju,
  • Otkaže - ukoliko je neizmirena obaveza u statusu U toku ili Poslat na odobrenje,
  • Pošalje na odobrenje - ukoliko je neizmirena obaveza u statusu U toku

Odabirom opcije IZMENI otvara se napredni pregled detalja neizmirene obaveze koji omogućava izmenu svih inicijalno podnetih meta-podataka o obavezi.

Izmena neizmirene obaveze
Izmena neizmirene obaveze

Pored toga, korisnik je u mogućnosti da doda novu ili izmeni postojeću stavku neizmirene obaveze, odabirom odgovarajućeg reda tabelarnog pregleda od interesa na donjoj sekciji ekrana.

Izmena stavke neizmirene obaveze
Izmena stavke neizmirene obaveze

Izmena podataka neizmirene obaveze preko forme korisničkog interfejsa, omogućava korisniku da na efikasan način izmeni obavezu, koja u procesu formiranja neće dozvoliti odabir vrednosti koje ne zadovoljavaju opsege poslovnih pravila.

Nakon uspešne izmene podataka neizmirene obaveze, sve relevantne promene će biti vidljive u istoriji promena za datu neizmirenu obavezu.